monitoring

Wanneer een medewerker van je organisatie een storing opmerkt, is er al een impact geweest op de continuïteit van je organisatie. Daarom bieden wij het monitoren van kritische componenten aan binnen de ICT-omgeving van je organisatie. Door afwijkend gedrag binnen systemen vroegtijdig te detecteren, kan er proactief gehandeld worden en kan een storing in de meeste gevallen zelfs voorkomen worden. Deze proactieve dienstverlening draagt bij aan de continuïteit van de ICT-omgeving en dus de core-business van de organisatie.

Met of zonder servicedesk support

Met addcontrol Monitoring worden de overeengekomen componenten en systemen binnen de ICT-omgeving van je organisatie gemonitord. Onze Remote Management Infrastructuur ontvangt daarbij meldingen op basis van ingegeven controlepunten. Afhankelijk van het overeengekomen Service Window en de prioriteit van het signaal, zal onze servicedesk op de betreffende melding reageren en deze opvolgen. Het is ook mogelijk om monitoring zonder service desk support af te nemen. Zonder servicedesk support ontvangt de ICT-beheerder binnen je organisatie een melding vanuit onze Remote Management Infrastructuur wanneer er een dreigende storing wordt gedetecteerd. Belangrijk is dan dat de ICT-beheerder binnen je organisatie snel handelt.

Monitoring, ‘as-a-service’

Monitoring ‘as-a-service’ is een dienst in een abonnementsvorm. Hierdoor betaal je een vaste prijs per maand en hoef je verder geen grote investeringen te doen zoals het aanschaffen van licenties en apparatuur. Daarbij ontzorgen we jouw organisatie compleet op het gebied van ICT en fungeren we als een ICT-afdeling op afstand.

neem contact met ons op

Via dit contactformulier stuurt u ons een bericht.
Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk.
Wilt u liever direct een antwoord?
Neem dan telefonisch contact met ons op.